"Uważam za absolutnie kluczowe, żeby dzieci nie nauczyły się, że sztuczna inteligencja jest do robienia rzeczy za nich. To jest narzędzie, które jest do robienia rzeczy z nimi. Ona pomaga im pokonać ograniczenia, ponieważ posiada dostęp do bazy danych, która w naszym mózgu mogłaby się nie zmieścić" - mówił dr Dominik Skowroński z Uniwersytetu Łódzkiego. W rozmowie z Marcinem Jędrychem na antenie Radia RMF24 opowiedział o swoich badaniach dotyczących użytkowania sztucznej inteligencji przez polskich uczniów, którzy są w tym znacznie bieglejsi niż nauczyciele.
Niedziela, 23 lutego

Podcast: Rozmowy w Radiu RMF24

Dziennikarze Radia RMF24 wraz z ekspertami rzeczowo i konkretnie komentują najważniejsze tematy; tłumaczą zawiłości polityki i ekonomii; pomagają zrozumieć, co dzieje się w Polsce i na świecie. Szukasz więcej informacji? To podcast dla Ciebie!
Radio Muzyka Fakty