"Zjawisko tych platform chińskich to już nawet nie jest fast fashion, to jest ultra fast fashion, albo inna nazwa to real time fashion. Te platformy są bardzo zaawansowane technologicznie, wykorzystują sztuczną inteligencję oraz inne technologie po to, żeby w czasie rzeczywistym analizować sprzedaż i dostosowywać produkcję do tego, co się sprzedaje. Ta presja na czas bardzo mocno odbija się na ludziach, którzy muszą te ubrania produkować" - mówiła w rozmowie z Marcinem Jędrychem na antenie Radia RMF24 Aleksandra Włodarczyk, autorka bloga "Świadomy konsument mody".
Poniedziałek, 13 stycznia
Podcast: Rozmowy w Radiu RMF24
Dziennikarze Radia RMF24 wraz z ekspertami rzeczowo i konkretnie komentują najważniejsze tematy; tłumaczą zawiłości polityki i ekonomii; pomagają zrozumieć, co dzieje się w Polsce i na świecie. Szukasz więcej informacji? To podcast dla Ciebie!



