Już nawet w czasach przed Chatem GPT i innymi narzędziami sztucznej inteligencji te procesy kognitywne były zaburzone przez gotowe rozwiązania, podczas kiedy wiemy z badań, że jedną z najlepszych rzeczy dla dzieci w procesie edukacji jest to, żeby zastanawiały się nad tym, wywoływały wiedzę, starały się sobie przypomnieć i uczyły się schematów rozwiązywania problemów — mówił w rozmowie z Tomaszem Terlikowskim na antenie Radia RMF24 dr Tomasz Gajderowicz, zastępca dyrektora Instytutu Badań Edukacyjnych.
Czwartek, 8 lutego

Podcast: Rozmowy w Radiu RMF24

Dziennikarze Radia RMF24 wraz z ekspertami rzeczowo i konkretnie komentują najważniejsze tematy; tłumaczą zawiłości polityki i ekonomii; pomagają zrozumieć, co dzieje się w Polsce i na świecie. Szukasz więcej informacji? To podcast dla Ciebie!
Radio Muzyka Fakty