Ogłoszona wczoraj zapowiedż fuzji dwóch gigantów - usług internetowych America On Line z z jedną z najpotężniejszych sieci medialnych Time Warner zmieni oblicze świata. No może nie do końca - z pewnością jednak wpłynie na zmianę zwyczajów ludzi a także tak zwaną "obsługę klienta". Przyszłość będzie należeć do "kanapowców" - ludzi, którzy najchętniej przez cały dzień nie ruszali by się ze swej kanapy i sprzed telewizora.

Fuzja dwóch gigantów to dla nich wymarzony raj. Siedząc przed ekranem i pstrykając w guziki pilota będą w stanie "wyjść" do kina, zrobić zakupy wszelkiego rodzaju - od jedzenia począwszy, na ubraniach, płytach i różnych drobiazgach skończywszy. Nie trzeba będzie nawet wychodzić rano po gazety - wszystko będzie dostępne za naciśnięciem guzika a następnie dostarczane pod same drzwi.

Wiadomości RMF FM 15:45