Po pierwszej pętli drugiego dnia Rajdu Niemiec Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak powrócili na 1. miejsce w klasyfikacji PWRC. Wygrywając z Benito Guerrą na pierwszym sobotnim odcinku specjalnym załoga LOTOS Dynamic Rally Team wysunęła się na prowadzenie i na najdłuższym 46 kilometrowym Arena Panzerplatte zwiększyła jeszcze przewagę nad drugim w stawce Guerrą (+2:22.3). Trzecie miejsce w PWRC zajmuje Suchan Aksa (+4:23.6)

Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak wygrali dzisiaj najdłuższy w rajdzie 46,54 kilometrowy Arena Panzerplatte.

"Po trzech dzisiejszych odcinkach mamy dużą przewagę, przeskoczyliśmy Benito. Obudziliśmy się z nastawieniem, że będziemy dzisiaj walczyć. Benito też chciał podjąć tę walkę, ale na pierwszym odcinku popełnił błąd. Rajd Niemiec to prawdziwy kiler dla samochodu i przede wszystkim dla hamulców. Musimy je oszczędzać i starać się utrzymać wywalczoną przewagę. Przed nami jeszcze kilkadziesiąt kilometrów oesowych i ponowny przejazd 46 kilometrowego Arena Panzerplatte." - powiedział po pierwszym dniu Michał Kościuszko

Teraz zawodnicy mają do przejechania jeszcze drugą pętlę zaplanowanych na sobotę odcinków specjalnych.

Strategicznym partnerem zespołu LOTOS Dynamic Rally Team jest spółka LOTOS Paliwa z marką paliw LOTOS Dynamic. Partnerami wspierającymi starty Michała Kościuszko są także marka olejów silnikowych LOTOS oraz marka Red Bull. Informacje dotyczące startów załogi Michał Kościuszko - Maciek Szczepaniak z zespołu LOTOS Dynamic Rally Team można znaleźć pod adresem www.lotosdynamicrallyteam.pl

Michał Kościuszko - Rajdowy wicemistrz świata w klasyfikacji JWRC w sezonie 2009. Jest pierwszym i jak dotąd jedynym polskim kierowcą rajdowym, który odniósł zwycięstwo w mistrzostwach świata. Reprezentując barwy fabrycznego zespołu Suzuki Sport Europe, w którym wraz z Maciejem Szczepaniakiem startował samochodem Suzuki SWIFT Super 1600, triumfował w klasyfikacji JWRC podczas Rajdu Sardynii 2008. Stanął też na najwyższym stopniu podium w sezonie 2009 w Rajdzie Argentyny i Rajdzie Portugalii. Ponadto jest dwukrotnym mistrzem Polski w klasie A6 i F2. Maciej Szczepaniak w motosporcie pojawił się w 1995 roku. Pilotując najlepszych polskich kierowców, trzykrotnie zdobył mistrzostwo Polski w klasyfikacji generalnej Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski: w 2004, 2005 i 2006 roku. Jest jednym z najbardziej utytułowanych polskich pilotów rajdowych i najbardziej doświadczonym Polakiem na trasach Mistrzostw Świata.