39 urzędników z Leszna wyruszy w miasto, by dostarczyć mieszkańcom decyzje podatkowe. Pisma doręczane będą przez cały luty, w dni robocze od g. 15.30 oraz w soboty.

Podobnie jak w ubiegłych latach, z początkiem lutego br. pracownicy Urzędu Miasta Leszna rozpoczną doręczanie decyzji podatkowych na rok 2023 - informuje leszczyński magistrat. W miasto wyruszy 39 pracowników magistratu z ponad 16 tys. decyzjami do doręczenia. Wszyscy urzędnicy będą mieli ze sobą upoważnienia podpisane przez prezydenta miasta oraz identyfikatory.

Urzędnicy magistratu będą podejmować co najmniej dwie próby dostarczenia decyzji. Jeżeli nie zastaną adresata pisma, bądź jego pełnoletniego domownika, pozostawią awizo wraz z numerem telefonu. W takim przypadku odbiór decyzji będzie możliwy w urzędzie - czytamy w oświadczeniu Urzędu Miasta.

Skarbnik Miasta Leszna, Grażyna Hałupka przypomina mieszkańcom, że urzędnicy nie pobierają żadnych opłat - a jedynie proszą o potwierdzenie odbioru decyzji własnoręcznym podpisem wraz z datą - podkreśla Grażyna Hałupka.

Najbliższy termin płatności podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego przypada na 15 marca, a podatku od środków transportowych na 15 lutego.