Będące na skraju bankructwa linie lotnicze Malaysia Airlines ogłosiły ostatnio dość niefortunny - w ich sytuacji - konkurs. By wygrać darmowy bilet, pasażerowie mieli opisać, co zrobiliby przed śmiercią. Skrajnie kontrowersyjna kampania wywołała prawdziwą burzę.

Kampania "Bucket list" (dosłownie: lista rzeczy, które chce się zrobić przed śmiercią) doprowadziła do burzliwej dyskusji w sieci. Wiele popularnych zagranicznych portali oceniło ją jako makabryczną, nieprzemyślaną i - po prostu - głupią.

Konkurs trwał od poniedziałku, po licznych protestach najprawdopodobniej został zawieszony - na stronie zamiast regulaminu pojawia się błąd. 

Linie Malaysia Airlines od lat zmagają się z ogromnymi problemami finansowymi. Zestrzelenie ich samolotu na Ukrainie z 298 osobami na pokładzie i wcześniejsze zaginięcie ich maszyny z 239 osobami (w trakcie lotu z Kuala Lumpur do Pekinu) tylko je pogrążyły.

AD