Z lasu koło Stargardu Szczecińskiego ktoś ukradł samolot z czasów II wojny

Dodano: Środa, 27 czerwca 2012 (10:45)

Po wraku niemieckiego Messerschmita pozostał dół i kilka kilogramów części. Samolot, który rozbił się w lesie koło Stargardu Szczecińskiego trafił prawdopodobnie w ręce miłośników militariów. Na leśnej polanie w miejscowości Morzyca nadal leżą dziesiątki fragmentów samolotu, których nie zabrali poszukiwacze wojennych pamiątek. Oprócz powyginanych stalowych i aluminiowych elementów poszycia kadłuba są między innymi: przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota.


 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
 Michał Fit
Po wraku niemieckiego Messerschmita zostały stalowe i aluminiowe elementy poszycia kadłuba oraz przewód paliwowy, fragment chłodnicy i przełączniki z kokpitu pilota / fot. Michał Fit / RMF FM
Radio Muzyka Fakty