Nakład wydanego tydzień po zamachu na redakcję numeru francuskiego "Charlie Hebdo przekroczy 7 milionów egzemplarzy. Jak poinformował dystrybutor pisma, trwa dodruk.

Na okładce wydanego po zamachu numeru widnieje satyryczny wizerunek proroka Mahometa na zielonym tle, trzymającego napis "Je suis Charlie". Pod tym hasłem we Francji odbywały się wielkie demonstracje sprzeciwu wobec terroryzmu.

Na rynek trafiło 7 milionów egzemplarzy tego numeru. Wszystkie zostały wyprzedane. Od poniedziałku do sprzedaży ma trafić kolejne 300 tys. egzemplarzy. Dodruk ma jednak być dostarczony tylko do punktów sprzedaży, które złożyły takie zamówienie.

W środę portal CNN Money informował, że po numerze z 14 stycznia miała nastąpić dwutygodniowa przerwa, co oznaczałoby, że nowe wydanie trafi do sprzedaży 28 stycznia. Rzecznik dystrybutora mówił jednak, że konkretnego terminu nie ustalono.

Przed zamachem na redakcję nakład "Charlie Hebdo" wynosił ok. 60 tys. egzemplarzy.