Po interwencjach reporterów RMF FM, firma obsługująca system elektronicznego poboru opłat na drogach wprowadza całodobowe dyżury przy wydawaniu ViaBoxów - urządzeń umożliwiających zdalne, elektroniczne płacenie za przejazd drogą. W ubiegłym tygodniu informowaliśmy o olbrzymich kolejkach w Punktach Obsługi Klientów i nawet kilkunastogodzinnym oczekiwaniu właścicieli samochodów ciężarowych i autobusów.

Od dziś punkty w Ołtarzewie niedaleko Warszawy i w podkrakowskich Mogilanach będą pracować 24 godziny na dobę. Właściciele samochodów będą mieli do dyspozycji otwarty hol, a w nim czynne non stop komputerowe stanowiska, przy których otrzymają ViaBoxy. W nocy trzy osoby będą obsługiwać klientów. Wzmocniono także dzienną obsadę, aby czynnych było siedem stanowisk - tłumaczy Iwona Rozwadowska z Punktu Obsługi Klienta.

Trochę za późno moim zdaniem wprowadzono te zmiany, bo chętnych jest naprawdę dużo ,a trzeba było czekać dosyć długo. Ale lepiej późno niż wcale - komentują właściciele samochodów ciężarowych. którzy dzisiaj spędzili prawie pięć godzin w kolejce.

Na niecałe 10 dni do wprowadzenia opłat wydano tylko 102 tys. ViaBoxów na 400 tys. przygotowanych.