mBank poinformował wieczorem w mediach społecznościowych o usunięciu awarii i przywróceniu możliwości korzystania z usług banku.

"Możecie już korzystać z naszych usług i logować się do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za dzisiejsze utrudnienia" - poinformował po godzinie 22 mBank.

Problemy zaczęły się około południa. Uwaga - ważna informacja! Chwilowo nie zapłacisz BLIKiem - pisał bank w mediach społecznościowych po godzinie 12. Jak dodał, można "bez przeszkód płacić swoją kartą".

Wyłączenie serwisu transakcyjnego

Bank wydał po godzinie 19 kolejny komunikat dotyczący awarii.

Uwaga! Wieczorna przerwa w dostępie do naszych usług. W weekend modernizowaliśmy nasze systemy. Niestety w wyniku tych prac, dziś pojawiały się trudności z niektórymi z naszych usług. Musimy wykonać dodatkowe, nieplanowane wcześniej prace. Dlatego dziś (poniedziałek, 22 sierpnia) w godzinach 20:30-00:00 wyłączymy serwis transakcyjny i aplikację mobilną - informuje mBank.

Jak dodał bank, "w tym czasie postaramy się obsłużyć większość transakcji dokonanych kartami płatniczymi".

W trakcie przerwy nie zapłacisz BLIKIEM - mLinia będzie działać w trybie informacyjnym. Przepraszamy za utrudnienia - informował mBank.