​Magazyn "Time" zrobił zestawienie 10 najbardziej popularnych nagrań w serwisie "YouTube". Wśród najczęściej oglądanych filmów 2016 nie znalazł się żaden dłuższy utwór muzyczny.

Najpopularniejszym nagraniem okazał się samochodowy wywiad Jamesa Cordena z brytyjską wokalistką Adele. Ten film został wyświetlony ponad 136 mln razy.

Na drugim miejscu jest hit sieci, czyli "Pen-Pineapple-Apple-Pen", nagrany przez japońskiego komika Kazuhiko Kosaki. Filmik został okrzyknięty przez internautów nowym "Gangham style".

Ponad 59 milionów wyświetleń na liczniku ma z kolei nagranie, w którym pokazane jest, co w ogonie ma wąż grzechotnik.

Poza podium znalazła się reklama firmy Nike, w której gra piłkarska gwiazda Cristiano Ronaldo. Nagranie obejrzano ponad 57 mln razy.

Na piątym miejscu w zestawieniu znalazło się nagranie z amerykańskiego program "Mam talent". 12-latka gra w nim na ukulele. Film został wyświetlony ponad 46 mln razy.

6. miejsce należy natomiast do youtuberów, którzy występują pod nazwą "Dude Perfect". Nagranie z momentami, którymi rzucają oni butelkami z wodą obejrzano ponad 42 mln razy.

Kolejne w zestawieniu znalazło się ponownie nagranie z amerykańskiego programu. Tym razem internauci zachwycili się aktorem i tancerzem Channingiem Tatumem, który występował do utworu Beyonce "Run The World (Girls)". Oryginalne wideo nie jest dostępne w Polsce, ale inne wersje można zobaczyć.

Chętnie oglądanym filmem był również fragment programu “Last Week Tonight" Johna Oliviera, dotyczący Donalda Trumpa. Wyświetlono je ponad 30 mln razy.

Przedostatnie miejsce w pierwszej "dziesiątce" zajęło wideo blogera, który sprawdzał, jak wygląda lot w pierwszej klasie samolotu linii Emirates. Obejrzano je ponad 26 mln razy.

Pierwszą "dziesiątkę" zamyka nagranie, w którym brat wkręca siostrę, że rozpoczęła się apokalipsa zombie. Obejrzano je ponad 21 mln razy.

 

(abs)