Awaria sieci - takie hasło towarzyszyło w czwartek od rana wielu użytkownikom telefonii komórkowej Plus. Użytkownicy z całej Polski zgłaszali problemy z działaniem sieci. Informacje o problemie otrzymywaliśmy także na Gorącą Linię RMF FM.
- Poważna awaria sieci Plus dotknęła użytkowników w całej Polsce.
- Użytkownicy zgłaszali głównie trudności z połączeniami i wysyłaniem SMS-ów.
- Wielu abonentów nie mogło wykonywać połączeń - pojawiał się brak sygnału i automatyczne rozłączanie rozmów.
- Problemy z połączeniem z numerami sieci Plus mieli także użytkownicy innych operatorów.
- Więcej najnowszych informacji znajdziesz na RMF24.pl
W czwartek od rana trwały problemy z działaniem sieci komórkowej Plus. Około południa RMF FM dowiedziało się, że awarię udało się opanować.
"Po chwilowych trudnościach z dostępem do niektórych usług problem został rozwiązany. Wszystkie funkcje powinny działać prawidłowo. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za wszelkie niedogodności" - zakomunikowała Oktawia Chołuj z działu komunikacji korporacyjnej Polkomtel Sp. z o.o.
Na Gorącą Linię RMF FM otrzymywaliśmy liczne zgłoszenia głównie o problemach z połączeniami.
Wielu użytkowników nie mogło wysyłać SMS-ów. Zdarzały się też problemy z działaniem mobilnego internetu.
"Gdziekolwiek chcesz się dodzwonić, w słuchawce brak sygnału i telefon od razu się rozłącza" - informował nas jeden ze słuchaczy RMF FM.
Użytkownicy innych sieci także mieli problemy z połączeniem się z numerami należącymi do Plusa.
Serwis Downdetector.pl, na który można zgłaszać problemy z działaniem usług, wskazuje na tysiące zgłoszeń dotyczących problemów z działaniem sieci Plusa w czwartek przed południem.
Rosła tam również liczba zgłoszeń dotyczących innych sieci. Prawdopodobnie chodzi o problemy użytkowników tych sieci z dodzwonieniem się na numery w Plusie.