Z powodu awarii operatora sieci komórkowej mieszkańcy Krakowa nie mogli kupić biletów na tramwaje i autobusy MPK - niemożliwa była płatność kartą bankową i blikiem w kilkudziesięciu automatach stacjonarnych oraz w kilkuset w pojazdach. Awaria została usunięta.

REKLAMA

Operator sieci komórkowej usunął awarię. Przywrócone zostało funkcjonowanie automatów - powiedział PAP rzecznik prasowy Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego (MPK) Marek Gancarczyk.

Pasażerowie komunikacji miejskiej mieli kłopoty od rana. Awaria natychmiast została zgłoszona do operatora sieci komórkowej. Oczekujemy jak najszybszego rozwiązania tego problemu. Wiemy, że operator już nad tym pracuje - mówił rzecznik prasowy Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego (MPK) Marek Gancarczyk.

Ani kartą bankową ani blikiem nie można było zapłacić w kilkudziesięciu automatach stacjonarnych, usytuowanych w pobliżu przystanków i w kilkuset automatach mobilnych, czyli w autobusach i tramwajach.

W części tramwajów NGT6 nie działał system informacji pasażerskiej.