Można płacić kartami i korzystać z bankomatów - taką informację przekazał na Twitterze Bank PKO BP. Z powodu awarii przez kilka godzin dostęp do tych serwisów był utrudniony.

REKLAMA

Służby prasowe PKO BP zapewniają, że dostęp do wszystkich innych usług odbywa się bez zakłóceń, działają też karty płatnicze i bankomaty. Szanowni Państwo, dostęp do serwisu iPKO i Inteligo został przywrócony. Cały czas można płacić kartami i korzystać z bankomatów. Przepraszamy za utrudnienia - napisano na twitterze PKO BP.

Szanowni Pastwo, z powodw technicznych dostp do serwisu iPKO, Inteligo i aplikacji IKO jest utrudniony. Pracujemy nad przywrceniem penego dostpu do serwisw. Przepraszamy za kopoty.

PKOBP26 padziernika 2018

Wcześniej PKO BP informowało, że z powodu usterki technicznej, niezależnej od banku, dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO był utrudniony. Trwały prace nad przywróceniem dostępu do usług.

Z najnowszego oświadczenia banku wynika, że usterką było przecięcie światłowodów zapewniających komunikację. O incydencie poinformowano odpowiednie organy państwowe.

IKO to aplikacja mobilna PKO BP, dostępna na telefony z systemami Android, iOS i Windows Phone, działająca od 2013 roku. Natomiast iPKO to serwis transakcyjny.

(tw)