Po 79 godzinach niedostępności ING przywróciło moduły Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile - poinformował ING Bank Śląski.
W sobotę o godz. 23.45 przywróciliśmy dostępność modułów Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile. Oznacza to, że system maklerski już działa i można się do niego logować - poinformował bank na swojej stronie internetowej.
Rzecznik prasowy ING Piotr Utrata poinformował, że moduły Makler w bankowości internetowej Moje ING oraz w aplikacji mobilnej ING Makler Mobile były całkowicie niedostępna od czwartku.
Jak przekazał bank, udało się usługi przywrócić po 79 godzinach niedostępności.
ING zastrzegło, że w trakcie weekendu "mogą jeszcze występować krótkie przerwy techniczne w związku z ewentualnymi dalszymi pracami nad systemem".
Bardzo przepraszamy za awarię. Mamy pełną świadomość sytuacji w jakiej postawiliśmy naszych klientów. W związku z tym podjęliśmy decyzję, że do końca grudnia br. wszyscy klienci Biura Maklerskiego ING będą mogli zawierać transakcje bez prowizji maklerskiej, powołamy specjalny zespół do sprawnego rozpatrywania reklamacji - czytamy.
ING przekazało, że udostępni na stronie banku szczegółowy raport wyjaśniający powody awarii oraz opisujący przebieg prac naprawczych. Potrzebujemy na to kilku dni, aby dokładnie przeanalizować zaistniałą sytuację z zewnętrznym dostawcą systemu - napisano.