Promocji polskich kurortów wciąż nie ma

Wtorek, 10 lutego 2004 (11:55)

W Polsce brakuje promocji kurortów - mowa szczególnie o kurortach w Sudetach, pozostających daleko w tyle za czeskimi sąsiadami, reklamującymi się w Internecie. W oficjalnych serwisach Karpacza i Szklarskiej Poręby nie ma ani słowa w języku angielskim, czy niemieckim.

W przeciwieństwie do południowych sąsiadów brakuje nam promocji z prawdziwego zdarzenia. W Polsce wszystko odbywa się w myśl powiedzenia „każdy sobie rzepkę skrobie”.

Przestańmy wreszcie mówić o promocji, a zacznijmy ją robić. (...) Mówię o działaniach polityków, o pomocy ze strony państwa, ze strony rządu - mówi Grażyna Bidermann z działu promocji Szklarskiej Poręby.

Takiej pomocy wciąż nie ma, ale do tego, żeby było lepiej, potrzeba także zmiany podejścia właścicieli hoteli i pensjonatów do promocji. My też, jak chcemy zdobyć informacje, to nigdzie nie ma po polsku. (...) Musimy domyślać się, ewentualnie tłumaczyć tekst, prawda? - mówi właścicielka jednego z sudeckich pensjonatów.

Może i prawda, tylko, że z takim nastawieniem ciężko będzie przyciągnąć zagranicznych turystów do Polski.

11:55

Artykuł pochodzi z kategorii: Sport

-