Coach radzi: Wypuść na rynek produkt "demo" i obserwuj co się dzieje

Czwartek, 24 września 2015 (15:00)
Aktualizacja: Środa, 21 października 2015 (13:14)

"Działaj metodą kul pistoletowych, przed kulami armatnimi" - mówi psycholog biznesu Miłosz Brzeziński. W ramach akcji Mapa przedsiębiorczości w RMF FM i na RMF24.pl. razem z ekspertami doradzamy właścicielom firm jak pozyskać klientów. Zanim zdecydujecie się na "masową" produkcję danego produktu, lepiej na rynek wypuścić produkt "demo" i obserwować jakie jest nim zainteresowanie.

Ludzie wolą, żeby ułatwiać im już to co robią. Wtedy jest szansa, że produkt się przyjmie - podkreśla Miłosz Brzeziński. I jak dodaje, nie zawsze sprawdza się metoda wymyślania produktów pod dyktando klientów.

Wypuść na rynek produkt "demo" i obserwuj


KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE? ZOBACZ FILM Z MIŁOSZEM BRZEZIŃSKIM


Przez cały tydzień czekamy również na Wasze pytania. W tym tygodniu doradzamy Wam jak pozyskać nowych odbiorców dla towarów i usług. Do Waszej dyspozycji jest ekspert dr Tymoteusz Doligalski, wykładowca ze Szkoły Głównej Handlowej. Pytania możecie zadawać za pomocą specjalnej platformy, którą znajdziecie poniżej. W piątek opublikujemy najciekawsze i najczęściej zadawane. 

ZOBACZ O CO NAJCZĘŚCIEJ PYTALI SŁUCHACZE I INTERNAUCI W TYM TYGODNIU

TU MOŻESZ ZADAĆ PYTANIE




Artykuł pochodzi z kategorii: Mapa przedsiębiorczości