Od 21 do 22 września potrwa XXIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, jednego z największych wydarzeń branżowych w Polsce. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie "Marka w przestrzeni wirtualnej: interakcja, dialog, kryzys".

REKLAMA

"Internet dla marek osobistych stał się nieodłącznym narzędziem budowania i utrzymywania rozpoznawalności. Może stać się również miejscem kryzysów wizerunkowych. Dlatego tak ważna jest strategia, spójność działań i wyciąganie wniosków. Podczas Kongresu nie zabraknie ciekawych przykładów kryzysowych oraz wiedzy na temat tego, jak budować zaangażowaną społeczność wokół marek. Tematyka i dobór prelegentów tegorocznego Kongresu PR jest także odpowiedzią na potrzebę budowania wiarygodności i odporności na kryzys" - mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, organizator Kongresu.

TU ZNAJDZIESZ SZCZEGÓŁOWY PROGRAM KONGRESU

Kongres to dwa dni wypełnione prelekcjami ekspertów z branży. Podczas wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać uczestników paneli dyskusyjnych oraz licznych prezentacji. Podczas kongresu uczestnicy poznają m.in. skuteczne strategie budowania marki w cyfrowej rzeczywistości, zasady współpracy z influencerami oraz tajniki tworzenia zaangażowanej społeczności.

Wysłuchają prelekcji na temat pokolenia "Z" i wyzwań związanych z komunikacją do tej grupy docelowej. Pierwszego dnia odbędzie się prelekcja dotycząca higieny cyfrowej oraz dyskusja na temat hejtu.

Drugiego dnia poznamy między innymi wytyczne dotyczące oznaczania treści komercyjnych w mediach społecznościowych i konsekwencjach, w przypadku braku ich stosowania.

Jak zawsze nie zabraknie tematów związanych z kryzysami. Wśród prelegentów Kongresu znajdą się m.in. Roman Gutek - twórca festiwali filmowych i właściciel firmy dystrybucyjnej Gutek Film, Magdalena Bigaj - Prezeska Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa, prof. dr hab. Grzegorz Mazurek - rektor Akademii Leona Koźmińskiego, a także profesjonaliści branży PR z największych firm i instytucji.

Drugiego dnia odbędzie się także konferencja naukowa pn. "Zintegrowana komunikacja marketingowa w erze digitalizacji". Organizatorami konferencją są Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk w Poznaniu oraz Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.