"Działaj metodą kul pistoletowych, przed kulami armatnimi" - mówi psycholog biznesu Miłosz Brzeziński. W ramach akcji Mapa przedsiębiorczości w RMF FM i na RMF24.pl. razem z ekspertami doradzamy właścicielom firm jak pozyskać klientów. Zanim zdecydujecie się na "masową" produkcję danego produktu, lepiej na rynek wypuścić produkt "demo" i obserwować jakie jest nim zainteresowanie.

REKLAMA

Ludzie wolą, żeby ułatwiać im już to co robią. Wtedy jest szansa, że produkt się przyjmie - podkreśla Miłosz Brzeziński. I jak dodaje, nie zawsze sprawdza się metoda wymyślania produktów pod dyktando klientów.

Twoja przeglądarka nie obsługuje standardu HTML5 dla video


KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE? ZOBACZ FILM Z MIŁOSZEM BRZEZIŃSKIM


Przez cały tydzień czekamy również na Wasze pytania. W tym tygodniu doradzamy Wam jak pozyskać nowych odbiorców dla towarów i usług. Do Waszej dyspozycji jest ekspert dr Tymoteusz Doligalski, wykładowca ze Szkoły Głównej Handlowej. Pytania możecie zadawać za pomocą specjalnej platformy, którą znajdziecie poniżej. W piątek opublikujemy najciekawsze i najczęściej zadawane.

ZOBACZ O CO NAJCZĘŚCIEJ PYTALI SŁUCHACZE I INTERNAUCI W TYM TYGODNIU

TU MOŻESZ ZADAĆ PYTANIE