RMF FM znalazło się na pierwszym miejscu w rankingu zaufania do największych marek medialnych w Polsce - wynika z raportu Reuters Institute University of Oxford. W tegorocznej edycji badania RMF FM jako wiarygodne źródło oceniło dwie trzecie Polaków.

Autorzy raportu zwracają też uwagę na zmiany jakie w pracy dziennikarzy wymusiła pandemia koronawirusa. Redakcje przeszły na zdalny tryp pracy, a poranne zebrania zastąpiły spotkania w internecie.

Wśród tematów poruszanych najczęściej były te związane z walką z Covid-19. Niemal przez rok znajdowały się w czołówkach serwisów informacyjnych.

W mediach Polacy najczęściej szukali też najnowszych informacji związanych z koronawirusem.

Medialne marki cieszące się największym zaufaniem:

Stacja RMF FM pozostała liderem w rankingu wiarygodności.



Ranking portali internetowych:


Również według Reuters Institute Digital News Report z 2020 roku RMF FM cieszyło się największym zaufaniem wśród polskich internautów. Za wiarygodne medium uznało nas aż 72 procent badanych.