"Wszystkie aplikacje są już dostępne dla klientów. Przepraszamy za chwilowe niedogodności" - taką informację przed godziną 20 we wtorek dostaliśmy z BNP Paribas. Wcześniej nasi słuchacze i internauci informowali o problemach z dostępem do bankowości internetowej placówki.

"Klienci Banku BNP Paribas mają dostęp do bankowości GOonline, natomiast występują przejściowe utrudnienia w dostępie do aplikacji Pl@net Mobile, Pl@net Biznes, Pl@net Retail oraz GOmobile. Trwają prace diagnostyczno-naprawcze. Za wszelkie niedogodności przepraszamy. Na bieżąco będziemy informować o postępie prac" - informował przed godziną 19 BNP Paribas.

Przed godziną 20 awarię udało się usunąć.


Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.