Biuro podróży Intertour ogłosiło niewypłacalność. Klienci: Zostaliśmy oszukani

Piątek, 31 lipca 2015 (20:55)
Aktualizacja: Piątek, 31 lipca 2015 (23:43)

Zarejestrowane w Krakowie biuro podróży Intertour ogłosiło niewypłacalność. Na Gorącą Linię RMF FM dostajemy sygnały od zdenerwowanych słuchaczy, którzy twierdzą, że zostali oszukani przez firmę i do ostatniej chwili zapewniano ich, że zaplanowane wycieczki się odbędą.

Jak dowiedzieli się dziennikarze RMF FM, w tej chwili za granicą przebywa 174 klientów biura. Wypoczywają oni w Bułgarii, Chorwacji i Czarnogórze. Pierwsze osoby mają wrócić do kraju już w niedzielę.

Wysyłamy autobusy. To jest pierwszy etap - 74 osoby - powiedział RMF FM Leszek Zegzda z Zarządu Województwa Małopolskiego. Kolejne powroty zaplanowano na 7 i 12 sierpnia. Turyści wrócą do kraju zgodnie z planem - nie będą mieli skróconych wakacji.
Biuro twierdzi, że ma gwarancje ubezpieczeniowe. Pieniądze z ubezpieczenia mają pokryć koszty powrotu klientów do kraju oraz zostać wydane na zwrot wpłat klientów, których wyjazdy się nie odbędą. Pobierz formularz zgłoszenia szkody z umowy gwarancji ubezpieczeniowej.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.

Jak podaje Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, wnioski o wypłatę środków z umowy gwarancji ubezpieczeniowej należy kierować na adres:

Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska S.A.
Aleje Jerozolimskie 172
02-486 Warszawa
tel.: 0801 188 880
22 333 77 88
fax.: 22 333 77 91
e-mail: odszkodowanie@interpolska.pl

(mn)

Artykuł pochodzi z kategorii: Gorąca linia RMF FM