Mieszkańcy warszawskiej Woli mogą już korzystać z urzędomatu, czyli nowoczesnego urządzenia do składania dokumentów. Znajduje się on w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami. Maszyna podaje kopertę ze specjalnym kodem kreskowym. Do koperty trzeba następnie włożyć dokumenty związane ze sprawą, którą chcemy załatwić.

REKLAMA

Z urządzenia wystarczy odebrać wydrukowaną kopertę, która zawiera indywidualnie wygenerowany kod kreskowy.

Do koperty należy włożyć składane pismo, zakleić ją i wrzucić do urządzenia.

Jeśli urzędomat się sprawdzi, warszawska Wola planuje kupić kolejne tego typu urządzenia.

Twoja przeglądarka nie obsługuje standardu HTML5 dla video

Urzędomat na warszawskiej Woli

Wszystkie pisma, które musimy złożyć, możemy włożyć do koperty i umieścić ją w urzędomacie. O 18.00 albo 19.00 urzędników nie ma, ale ochrona będzie przygotowana na wpuszczenie interesantów. Jest jedna zasada: w kopercie nie może być więcej niż 25 kartek - podkreśla Tomasz Keller z Urzędu Dzielnicy Wola.

Cała operacja trwa krócej niż minutę, wystarczy patrzeć na instrukcję i umieć czytać - dodają mieszkańcy Woli, którzy skorzystali już z urzędomatu.

Urzędomat działa od poniedziałku do piątku od 7:30 do 20:00.