Piłkarze ręczni skarżą się, że na treningach brakuje piłek, nie ma jednolitych dresów i nikt nie czuwa nad promocją dyscypliny. Związek Piłki Ręcznej odpowiada, że trwają rozmowy ze sponsorami. Problem w tym, że trwają już ponad dwa lata.

REKLAMA

Związek nie wykorzystał naszych sukcesów - mówili szczypiorniści na specjalnej konferencji prasowej. Przed meczem z Rosją włożyli koszulki z napisem „ZPRP szanuj naszą pracę”.

Chodzi nam o to, żeby związek robił jak najwięcej w tym kierunku, żeby wykorzystać nasz zespół, to co robimy i żeby piłka ręczna szła w dobrym kierunku, żeby ten sport się cały czas rozwijał - mówił reporterce RMF FM Agnieszce Bylicy Karol Bielecki. Marcin Lijewski dodaje: Z tego co wiem i piłkarze nożni mają dobrze rozwinięty marketing i siatkarze. Chcielibyśmy, żeby w tej materii nasza dyscyplina poszła do przodu.

Od 2007 roku z każdym dniem jest lepiej. Zawodnicy mają dość dużo racji w swoich działaniach. Natomiast myślę, że do łatwiejszego życia i do lepszego człowiek się szybko przyzwyczają- odpowiada przedstawiciel Związku Piłki Ręcznej Marek Góralczyk.