Niezależnie od tego, czy dopiero zamierzasz rozpocząć swoją przygodę z biznesem w sieci, czy prowadzisz już sklep lub witrynę internetową, bez wątpienia zdajesz sobie sprawę, jak wiele wymaga to pracy. By podejmować trafne decyzje i odnosić sukcesy w tym coraz bardziej wymagających segmencie rynku, niezbędne jest stałe dokształcanie się i zapoznawanie się z nowymi rozwiązaniami. Gdzie więc szukać dobrych źródeł informacji?

Edukacja w sieci - dlaczego wybór źródeł ma znaczenie?

Rynek edukacyjny dynamicznie się rozrasta. Wraz z liczbą użytkowników i klientów robiących zakupy przez internet, rośnie również liczba osób świadomych, zdających sobie sprawę, jak wiele korzyści może przynieść odpowiednie wykorzystanie pojawiających się okoliczności. W rezultacie w sieci można znaleźć mnóstwo poradników i kursów - płatnych i darmowych - które obiecują poprowadzić Cię do sukcesu. Bez problemu znajdziesz setki, jeśli nie tysiące szkoleń, webinarów i kursów dotyczących pozycjonowania stron, SEO, bezpieczeństwa w sieci, administracji serwerami, obsługi WordPressa, grafiki komputerowej, ecommerce, marketingu i wielu innych technologii wykorzystywanych w internetowej działalności.

Od tego, czy wybierzesz wysokiej jakości materiały, zależy naprawdę wiele. Studiowanie niedokładnych czy nieaktualnych informacji to nie tylko strata czasu (i zainwestowanych środków), którego przecież jako przedsiębiorca nie możesz marnować, ale również nierzadko podejmowanie działań, które zamiast ulepszać Twój biznes, będą spowalniały jego rozwój i ograniczały drzemiący w nim potencjał. Jeśli na przykład podczas prób pozycjonowania popełnisz wiele błędów, to odbudowanie i poprawa pozycji wyjściowej w wyszukiwarce może być bardzo skomplikowana i czasochłonna.

Gdzie szukać wartościowych materiałów?

Jeśli chcesz rozwijać się w internetowych dziedzinach - w handlu, marketingu, grafice czy innych usługach - ucz się od tych, którzy zajmują się tym w praktyce i odnoszą sukcesy. Tylko wtedy możesz mieć pewność, że opanowane metody rozwiązywania problemów i wykonywania zadań będą skuteczne. Bardzo ciekawą ofertę edukacyjną znajdziesz w home.pl. Choć może to być dla Ciebie nieco zaskakujące, ten polski dostawca usług internetowych zajmuje się również edukacją. 

Firma uznała, że takie rozwiązanie przynosi obopólne korzyści. Klientom pozwala na rozbudowywanie biznesu i docieranie ze swoją ofertą do kolejnych osób, a to z kolei przynosi korzyści samemu serwisowi oferującemu usługi sieciowe - zadowolony klient z rosnącym biznesem będzie sięgał po kolejne produkty pozwalające na odpowiednie skalowanie biznesu.

Co możesz znaleźć w ofercie edukacyjnej home.pl? W dziale Akademia znajdziesz regularnie organizowane darmowe webinary, z których nauczysz się, jak lepiej korzystać z dostępnych narzędzi, organizować skuteczniejsze szkolenia czy docierać do szerszego grona potencjalnych klientów.

Webinary Akademii home.pl prowadzą specjaliści w swoich branżach, którzy mogą wykazać się efektami swoich działań, co daje Ci pewność, że przekazywane informacje są aktualne i wartościowe.

Na blogu home.pl znajdziesz wiele przydatnych informacji dotyczących najnowszych trendów w eCommerce, biznesie internetowym i technologiach. home.pl oferuje również forum, na którym można wymieniać się informacjami z innymi użytkownikami usług, a także przejrzeć odpowiedzi obecnej tam pomocy technicznej.

Nie można pominąć rozległej bazy wiedzy - działu, w którym w przystępny sposób można uzyskać szybkie odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Na tym jednak nie koniec - w home.pl zawsze możesz liczyć na szybko odpowiadającą pomoc techniczną, dzięki czemu nawet jeśli pojawią się jakieś pytania czy problemy, nie pozostaniesz z tym sam.

Wybór dobrego dostawcy usług ma znaczenie

Jeśli dopiero rozglądasz się za hostingiem, serwerem czy domeną, to zwróć uwagę nie tylko na cenę, ale także na mniej eksponowane elementy usługi. Wsparcie techniczne, dostępna za darmo baza wiedzy czy sprawnie działająca pomoc techniczna sprawią, że droga do rozwinięcia własnego biznesu w sieci będzie prostsza. Z tego względu warto stawiać coraz wyższe wymagania - sobie w kontekście zdobywanej wiedzy i wykorzystywanych narzędzi, jak i dostawcy usług, który powinien dawać od siebie więcej, niż tylko dobrze działający serwis i "jakąś" obsługę techniczną.