Szef Renault zachęca polskie firmy do sponsorowania Formuły 1. Te są jednak ostrożne, bo Polacy przestali oglądać wyścigi, twierdzi "Puls Biznesu". Gerard Lopez, nowy właściciel zespołu F1 Renault, w którego barwach jeździ Robert Kubica, ma spory problem.

Przejął zespół, którego roczny to ponad 200 mln euro. Lopez, rekin finansjery, znany z tego, że jako jeden z pierwszych inwestorów docenił potencjał Skype, szuka pieniędzy gdzie się da.

Zajmujemy się również polskim rynkiem, bo nie został on jeszcze dostatecznie odkryty. Prowadzimy rozmowy z trzema polskimi firmami - ujawnił, ale nie chciał powiedzieć o kogo chodzi. W grę wchodzi co najmniej kilka milionów euro za sezon. Kogo na to stać? Przedstawiciele Orlenu, TP, PZU, Kulczyk Holding czy PKO BP twierdzą, że to nie z nimi toczą się negocjacje.