Kontrowersyjna kampania billboardowa "Sprawiedliwe Sądy" jest już zakończona - przyznaje w rozmowie z dziennikarzem RMF FM prezes Polskiej Fundacji Narodowej Cezary Jurkiewicz. To w tej kampanii, realizowanej na zlecenie rządu, za pieniądze z państwowych spółek, pojawiały się informacje o łamaniu prawa przez sędziów.

Kontrowersyjna kampania billboardowa "Sprawiedliwe Sądy" jest już zakończona - przyznaje w rozmowie z dziennikarzem RMF FM prezes Polskiej Fundacji Narodowej Cezary Jurkiewicz. To w tej kampanii, realizowanej na zlecenie rządu, za pieniądze z państwowych spółek, pojawiały się informacje o łamaniu prawa przez sędziów.
Billboardy będące częścią kampanii /Marek Wiosło /RMF FM

Kampania została zakończona, bo jak mówi prezes Jurkiewicz, okazała się sukcesem. Po drugie fundacja ma już gotowe inne projekty - znacznie mniej kontrowersyjne.

Dziennikarz RMF FM pytał szefa Fundacji Narodowej o wątpliwości dotyczące tego, czy kampania była zgodna ze statutem i prawem. Nie dotykajmy tych tematów, poza tym ja mam szczególnie trudną rolę, bo działam w samorządzie, wiec nie łączmy tych rzeczywistości - stwierdził Cezary Jurkiewicz.

(mpw)