Klienci banku ING mieli dzisiaj problemy z zalogowaniem się do bankowej aplikacji i kontaktem z infolinią. Po 13:00 bank poinformował dziennikarza RMF FM Krzysztofa Berendę, że awaria została usunięta.

Cała infolinia nie działa, nie da się zalogować do bankowości internetowej. Ani przez internet, ani telefonicznie nie można się z bankiem skontaktować - wskazywali słuchacze RMF FM.

Na problemy techniczne skarżyli się też internauci na Facebooku. "Właśnie wyszłam ze sklepu bez zakupów!!!! Trzy razy próbowałam zapłacić waszą kartą i 3 razy odrzuciło!!! A środki na koncie mam. Co Wy wyczyniacie w środku dnia?" - pisała jedna z klientek ING.

Problem dotyczył zarówno klientów indywidualnych, jak i firm.

Po godzinie 13:00 bank poinformował, że awaria została usunięta. Udało się już przywrócić dostęp do bankowości internetowej oraz do aplikacji mobilnej. 

Ostrzegamy! U niektórych klientów mogą jednak pojawiać się czasowe problemy.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Twoja komórka "ubezpieczy" artystów