Pozostawiony bez opieki wózek, z którego dochodzi płacz niemowlęcia. Taki widok budzi niepokój. Nic więc dziwnego, że nowojorczycy zaglądali do gondoli. A wtedy czekała ich niemiła niespodzianka – z wózka wyskakiwało “diabelskie niemowlę”. To element kampanii przed piątkową premierą horroru „Diabelskie nasienie”.

REKLAMA

"Diabelskie niemowlę" umieszczono w sterowanym za pomocą pilota wózku. W momencie, gdy któryś z zaniepokojonych przechodniów podchodził do wózka, wyskakiwała z niego obrzydliwie wyglądająca lalka-niemowlak - również sterowana automatycznie.

Większość zaskoczonych w ten sposób osób była przerażona. Były jednak także osoby niewzruszone, którym najwidoczniej żaden niemowlak niestraszny.

Filmik z nietypowej promocji cieszy się dużą popularnością w internecie. W ciągu niecałej doby zobaczyło go ponad 6,5 mln osób.