Za nami długi weekend majowy, który mógł sprawić, iż do naszego planu treningowego przed Krakowskimi Spotkaniami Biegowymi wdarło się dodatkowe 2 dni wolnego. Ale nic się nie stało! Dni tygodnia i kolejność treningów zależą tylko od Ciebie. Pamiętaj jedynie, żeby starać się zrobić dzień przerwy po każdym treningu. Zapraszamy do zapoznania się z planem treningowym przygotowanym przez Sandrę Cichosz z fundacji "Wychowanie przez sport“.

Zdj. ilustracyjne /Alamy /PAP

W tym tygodniu przed Tobą kolejne wyzwanie - bieg ciągły.

* Ale nie rozstajemy się całkowicie z naszym marszem. Przed rozpoczęciem biegu należy poświęć 5-10 minut na rozgrzewkę - właśnie w marszu: wykonaj kilka wypadów, skipów, krążeń itp.

Takie wprowadzenie do treningu ułatwi pokonywanie biegowych kilometrów.

Tydzień czwarty:

Bieganie: Plan treningowy na czwarty tydzień

Poniedziałek-
Wtorek-
Środa8 minut biegu - 30 sekund przerwy w marszu x3
Czwartekwolne
Piątek(*rozgrzewka w marszu) 20 minut biegu ciągłego
Sobotawolne
Niedziela(*rozgrzewka w marszu) 20 minut biegu ciągłego

Intensyfikuj trening stopniowo i unikaj kontuzji. Krakowskie Spotkania Biegowe ruszą już 13 maja!

Powodzenia!

Weekend 13-15 maja to data, którą powinni zaznaczyć w swoich kalendarzach wszyscy miłośnicy biegania. Zapraszamy na Krakowskie Spotkania Biegowe! W sobotę (14 maja) pod patronatem RMF FM odbędą się trzy biegi, w których może wziąć udział każdy. To Mini Maraton o Puchar Radia RMF FM, Bieg Par i Bieg Rodzinny. Zapisy już trwają! Czekamy na Wasze zgłoszenia. Dzień wcześniej bardziej doświadczeni biegacze staną starcie biegu nocnego na 10 kilometrów. Wielki finał zaplanowano na niedzielę (15 maja). Będzie to jubileuszowy 15. Cracovia Maraton. Nie biegasz? Nic straconego. Przyjdź pokibicować! Nie zabraknie też innych atrakcji.