Firma Apple odpowiedziała wreszcie na skargi klientów dotyczące wyginania się najnowszych modeli smartfonów tej firmy - iPhone'a 6 i iPhone'a 6 Plus. Firma bagatelizuje problem i podkreśla, że na razie dostała tylko kilka zgłoszeń w tej sprawie.

"iPhone 6 i iPhone 6 plus spełniają wszystkie najwyższe standardy jakości niezbędne do codziennego użytkowania" - czytamy w komunikacie firmy. "Przy normalnym użytkowaniu wyginanie jest niezwykle rzadkie. Podczas pierwszych sześciu dni sprzedaży dostaliśmy dziewięć zgłoszeń w tej sprawie" - zapewnia gigant z Doliny Krzemowej. Prosi też, by tak jak w przypadku każdej innej usterki, kontaktować się z firmą w razie problemów tego typu. 

Firma w ostatnich dniach musiała zmierzyć się z jeszcze jednym problemem, na który masowo skarżyli się internauci. Chodzi o wadliwą aktualizację systemu operacyjnego iOS 8, która powodowała m.in. zakłócenia sygnału komórkowego i problemy z czytnikiem linii papilarnych. Na stronach internetowych Apple można znaleźć specjalną instrukcję, jak poradzić sobie z tym problemem.