Paryskie merostwo postanowiło rozreklamować mało znane muzea, które znajdują się we francuskiej stolicy. Stworzona została specjalna platforma internetowa "Paris Musees", gdzie umieszczono zdjęcia ponad 300 tysięcy dzieł sztuki i innych eksponatów, które znajdują się w tych placówkach.


Paryskie merostwo ubolewa, ze bardzo ciekawe muzea - takie jak Muzeum Sztuki Nowoczesnej Miasta Paryża - ciągle pozostają w cieniu tak sławnych na całym świecie placówek jak Luwr czy Centrum Kultury imienia Georgesa Pompidou.

Do zwiedzania 14 mało znanych paryskich przybytków kultury zachęcać będą teraz specjalne strony internetowe, gdzie można zobaczyć ponad 300 tysięcy zdjęć eksponatów. Połowa tych zdjęć może być zresztą bezpłatnie używana przez osoby prywatne i firmy - nawet w reklamach handlowych. Stołeczne merostwo chce, by mało znane zbiory zostały za wszelką cenę rozreklamowane na całym świecie.

Opracowanie: