Intratny kontrakt z jedną z najpopularniejszych sieciówek z odzieżą podpisała amerykańska wokalistka Lana del Rey. Piosenkarka została twarzą jesienno-zimowej kolekcji H&M.

Odbyła się już sesja zdjęciowa do kampanii reklamowej z udziałem Lany. Za obiektywem stanął rozchwytywany holenderski duet Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin.

Lana Del Rey coraz mocniej zaznacza swoją obecność w świecie mody. W marcu pojawiła się na okładce brytyjskiej edycji magazynu "Vogue", sieć Mulberry wypuściła torebkę nazwaną pseudonimem piosenkarki, a sama Del Rey podpisała kontrakt z agencją Next Modeling.

We wrześniu 26-latka wystąpi w reklamie H&M. Z tej okazji Lana Del Rey nagrała też swoją wersję przeboju z lat 50. - "Blue Velvet". Teledysk do utworu został nakręcony przez Johana Rencka i będzie go można zobaczyć od 19 września na stronie hm.com, a jego skrócone wersje w kampanii telewizyjnej. Lana pojawia się w nim właśnie w ubraniach pochodzących z jesienniej kolekcji H&M odzieżowego giganta. Druga część kampanii H&M z udziałem Lany Del Rey pojawi się w październiku.