Prawie siedem godzin trwała awaria informatyczna w PKP Intercity. Jak informowaliście na Gorącą Linię RMF FM nie działał system rezerwacji.

Sprzedając bilet w kasie nie było możliwości przydzielenia do niego konkretnej miejscówki w składzie. Pasażerowie nie mieli więc gwarancji, że  mają miejsce siedzące. Dopiero w pociągu konduktorzy przydzielali miejscówki. Mimo awarii systemu rezerwacji, udało się uniknąć chaosu. System padł w sobotę rano, a więc nie w szczycie przewozowym.

Większy problem miały osoby, które chciały kupić bilet przez internet, albo kupiły wcześniej bilet na sobotę. Przez awarię część rezerwacji została anulowana.

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.

(ug)