Chyba mało kto przypuszczał, że ​nowa gra na urządzenia mobilne Pokemon GO stanie się aż takim hitem. Najnowsze dane wskazują, że w Stanach Zjednoczonych gra przebiła popularnością tytanów mediów społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Według serwisu Google Trends, w wyszukiwarce Google wpisy powiązane z grą Pokemon GO przebiły popularnością nawet… pornografię.

Chyba mało kto przypuszczał, że ​nowa gra na urządzenia mobilne Pokemon GO stanie się aż takim hitem. Najnowsze dane wskazują, że w Stanach Zjednoczonych gra przebiła popularnością tytanów mediów społecznościowych, takich jak Facebook i Twitter. Według serwisu Google Trends, w wyszukiwarce Google wpisy powiązane z grą Pokemon GO przebiły popularnością nawet… pornografię.
Pokemon GO /JUSTIN LANE /PAP/EPA

Przeciętny użytkownik w ciągu ostatnich dni przeznaczał 33 minuty na granie w Pokemon GO na telefonie. Na Facebooka poświęcał 22 minuty, na Snapchata 18, a na Twittera - 17 minut.

Według danych ze sklepów mobilnych App Store i Google Play, nowa gra na urządzenia mobilne została ściągnięta ponad 15 milionów razy. Liczba cały czas rośnie.

To także wielki sukces firmy Nintendo, która jest jednym z głównych udziałowców całej franczyzy Pokemonów. Dzięki popularności Pokemon GO akcje firmy zanotowały największy wzrost wartości od 1983 roku. 

(az)