„Wystraszyć wyborców na śmierć”. Taki był cel reklamówek telewizyjnych Lyndona Johnsona w 1964 roku. Jego rywalem w wyścigu do Białego Domu był wtedy republikanin Barry Goldwater i to właśnie w niego wymierzony był słynny „Daisy spot”. W 2008 roku nikt nikogo nie straszy nuklearną zagładą, za to często pojawia się temat kryzysu finansowego w USA. Zobacz najciekawsze klipy wyborcze kampanii.

[filmy]

144355_w.flv

144355_y.flv

144355_z.flv

144355_aa.flv

144355_ac.flv

144355_ad.flv

144355_ae.flv

144355_a.flv

144355_b.flv

144355_c.flv

144355_d.flv

144355_e.flv

144355_f.flv

144355_g.flv

144355_h.flv

144355_i.flv

144355_j.flv

144355_k.flv

144355_l.flv

144355_m.flv

144355_n.flv

144355_o.flv

144355_p.flv

144355_q.flv

144355_r.flv

144355_s.flv

144355_t.flv

144355_u.flv

[/filmy]