„Wystraszyć wyborców na śmierć”. Taki był cel reklamówek telewizyjnych Lyndona Johnsona w 1964 roku. Jego rywalem w wyścigu do Białego Domu był wtedy republikanin Barry Goldwater i to właśnie w niego wymierzony był słynny „Daisy spot”. W 2008 roku nikt nikogo nie straszy nuklearną zagładą, za to często pojawia się temat kryzysu finansowego w USA. Zobacz najciekawsze klipy wyborcze kampanii.
[filmy]
144355_w.flv
144355_y.flv
144355_z.flv
144355_aa.flv
144355_ac.flv
144355_ad.flv
144355_ae.flv
144355_a.flv
144355_b.flv
144355_c.flv
144355_d.flv
144355_e.flv
144355_f.flv
144355_g.flv
144355_h.flv
144355_i.flv
144355_j.flv
144355_k.flv
144355_l.flv
144355_m.flv
144355_n.flv
144355_o.flv
144355_p.flv
144355_q.flv
144355_r.flv
144355_s.flv
144355_t.flv
144355_u.flv
[/filmy]