Deutsche Bahn przeprasza i rozsyła do swoich klientów bony na podróże o wartości 50 euro. To zadośćuczynienie za spóźnienia pociągów w czasie tegorocznej zimy. Prezenty są dla tych klientów, którzy mają całoroczne bilety. To głównie pasażerowie, którzy koleją dojeżdżają do szkół i pracy.

Bony na 50 euro od kilku dni trafiają do domów klientów Deutsche Bahn, w kopertach są też listy z przeprosinami, podziękowaniami za cierpliwość oraz dokładnym tłumaczeniem, dlaczego pociągi nie jeździły albo bardzo się opóźniały.

Za chaos na kolei - jak podkreśla Deutsche Bahn - odpowiadały głównie śnieg i mróz; wylicza też jaki sprzęt do rozmrażania torów kupiono, ilu ludzi więcej będzie pracować już od najbliższej zimy i z którymi prywatnymi przewoźnikami podpisano umowy by te pomagały wozić pasażerów w kryzysowych sytuacjach.