Gazeta z wmontowanym ekranem, który wyświetla reklamy. W piątek pojawiła się na rynku po raz pierwszy i ma zrewolucjonizować rynek prasy w Stanach Zjednoczonych. Filmiki można obejrzeć na cienkich ekranach, przypominających telefon komórkowy. Na razie - tylko w Los Angeles i Nowym Jorku.

Nagranie trwa 40 minut, a uruchamia się, gdy przewracasz stronę. Bateria może wytrzymać 6 godzin kartkowania. Nigdy nie sądziłem, że można będzie stworzyć coś takiego. Kto wie, co będzie następne. Naprawdę jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością dostarczenia takiego wideo, to po prostu fantastyczne - mówi szef grupy marketingu telewizji, której reklama pojawiła się w tym wydaniu.

"Entertainment Weekly" testuje nowy pomysł, ponieważ - jak i inne gazety - przeżywa kryzys. W tym roku przychody z reklam spadły o 21 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym. Posłuchaj relacji amerykańskiego korespondenta RMF FM Pawła Żuchowskiego: