Przedwyborczy spot, czyli cięcie wg wzoru

Piątek, 9 września 2005 (12:42)

Polskie reklamówki wyborcze są oryginalne, skrojone na miarę? Wątpliwe. Bo choć w każdym z kandydatów inna krew, to podejście do wyborcy takie samo. Jest i historia, i ojczyzna, i rodzina, i polityka.

Rodzina, praca, działalność podziemna, represje i naprawdę duże wyborcze hasło na billboardzie - tak wygląda modelowa reklamówka polskiego kandydata na prezydenta. Politycy przekonują nas do siebie w niemal identyczny sposób. Czyżby zamówili reklamy u jednego eksperta? Może od siebie ściągają? A może korzystają z tych samych książek?

Wystarczy bowiem sięgnąć po podręcznik marketingu politycznego, by zobaczyć jak wygląda tzw. spot wizerunkowy i uśmiechnąć się, widząc, że te polskie spoty są przyrządzane dokładnie wg tego przepisu. Jak on wygląda przeanalizował Konrad Piasecki. Posłuchaj:

Artykuł pochodzi z kategorii: Polska

-