Co trzeciej firmy nie ma w sieci. Jeszcze gorzej jest na smartfonach i tabletach – pisze piątkowa „Rzeczpospolita”. Polskie firmy tracą klientów, bo nie doceniają aplikacji mobilnych – dodaje.

"Wydaje się, że strona internetowa firmy to podstawa. Niestety, okazuje się, że ma ją tylko ok. 70 proc. polskich przedsiębiorstw" - pisze dziennik. "Jeszcze gorzej jest z posiadaniem mobilnej wersji strony. Z badania firmy IT ActiveMobi, do którego dotarła "Rzeczpospolita", wynika, że z 3 tys. ankietowanych małych i średnich przedsiębiorstw aż 93 proc. takiej mobilnej wersji strony nie ma" - wyjaśnia.

Spora część firm, choć zauważa fakt rosnącej w ogromnym tempie liczby smartfonów w rękach użytkowników, nie do końca rozumie, z czym się to wiąże - mówi "Rzeczpospolitej" Marcin Nowak z zarządu spółki Softhis, ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej.

W piątkowej "Rzeczpospolitej" także:

- Nagroda za celną diagnozę nowotworu

- Niepewność Słowiańska

- Zwodzeni przez szatana