1,4 mln zł zostanie wydanych na zareklamowanie obchodów 750-lecia lokacji Krakowa. Głównym motywem kampanii jest hasło: „Kraków świętuje, ciężko wrócić do siebie”, któremu towarzyszy dość kontrowersyjny plakat.

To jest zdjęcie zrobione rano. Oni są zmęczeni, ale – należy zauważyć – są zadowoleni. Oni bardzo się cieszą, że są w Krakowie i chyba niechętnie chcą wrócić do swoich miast. (…) Te symbole zapraszają wszystkich mieszkańców Polski do tego, żeby przyjechali do nas, do Krakowa i obchodzili z nami najświetniejsze urodziny w Polsce - opowiada Izabela Helbin z Urzędu Miasta Krakowa. Rozmawiał z nią reporter RMF FM Maciej Grzyb. Posłuchaj:

Plakaty reklamowe jubileuszu pojawią się billboardach i citylightach w całej Polsce, a także w ogólnopolskich tygodnikach i miesięcznikach. Spot reklamowy będzie emitowany także w jednej z sieci kin.

W trakcie obchodów 750-lecia lokacji miasta będzie można posłuchać koncertów m.in. Enio Morricone i Piotra Rubika, wziąć udział w paradzie smoków i zobaczyć najlepsze spektakle teatralne. Więcej informacji na temat jubileuszu znajdziecie na specjalnej stronie w serwisie

Patronem medialnym obchodów 750-lecia lokacji Krakowa jest RMF FM.