Przewozy Regionalne nie zmieniają zdania na temat brudnych toalet w pociągach. Nawet po tym, jak dostarczyliśmy im kilkadziesiąt skarg internautów. Kolejarze utrzymują, że pasażerowie nie zgłaszają skarg na brudne toalety, a wśród tych kilkudziesięciu przesłanych opinii tylko 3 potrafili rozpoznać jako skargi na ich pociągi.

Zobacz również:

Reporter RMF FM Paweł Świąder próbował porozmawiać o tym z przedstawicielem Przewozów Regionalnych, ale kolejarze uparcie trzymają się wersji, że brudnych toalet w ich pociągach jest niewiele.

Przesłane skargi zebrane w ciągu tylko jednego dnia ich zdaniem nic nie zmieniają. "W ubiegłym tygodniu już o tym rozmawialiśmy, więc nie ma sensu znów się spotykać" - tak w SMS-ach rzecznik Przewozów pisał do naszego dziennikarza, choć ten o wypowiedź do mikrofonu prosił go kilkukrotnie.

Przypomnijmy więc, co mówił nam ostatnim razem o czystości toalet. Niewiele jest takich przypadków, do których można się przyczepić. To nie jest duży problem, nie mamy zbyt wielu zgłoszeń - stwierdził Michał Lipiński, rzecznik Przewozów Regionalnych.

W takim razie pomożemy podróżnym, skoro kolejarze nie dostrzegają problemu, nie ma zgłoszeń, to podajemy adresy, na które można je wysyłać. Do przewozów regionalnych info@p-r.com.pl a do Intercity, które zapowiada częstsze czyszczenie toalet od jesieni - reklamacje@intercity.pl