Firma PGE Obrót z Rzeszowa, zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych, ostrzega klientów przed fałszywymi wezwaniami SMS do zapłaty.

Jak poinformował rzecznik prasowy spółki Mariusz Majewski, w ostatnim czasie do firmy docierają informacje o fałszywych wiadomościach SMS skierowanych do klientów.

Wiadomości SMS zawierają informację o rzekomej należności, która w razie nieuregulowania spowoduje wstrzymanie dostaw energii. Apelujemy, aby osoby, które otrzymają takie wiadomości, ignorowały je i pod żadnym pozorem nie klikały w aktywne linki w nich zawarte - podkreślił.


Majewski zaapelował również o przekazywanie ostrzeżenia rodzinie oraz znajomym. PGE zgłasza przypadki wyłudzeń i oszustw do organów ścigania - dodał.


Przypomniał, że zarówno elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, jak i usługa PGE eFaktura pozwalają w każdej chwili sprawdzić podstawowe dane, takie jak np. saldo czy numer konta do opłaty faktury.

PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE - największej grupy energetycznej i ciepłowniczej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka obsługuje ponad 5 mln klientów.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Rusza kontrola całej zewnętrznej sieci sprzedaży spółki Energa-Obrót. Orlen zleca ją po ustaleniach RMF FM