Reklama w Internecie, zamiast zachęcać do zakupu, denerwuje – twierdzą eksperci, uczestniczący w Dusseldorfie w specjalistycznych targach, poświęconych marketingowi w sieci. Według specjalistów Internet wymaga poważnych zmian.

Zamiast zaśmiecać strony internetowe reklamami, providerzy powinni się zastanowić nad tym, jak przyciągnąć do siebie nowych klientów.

Niektórzy już zdecydowali się na zamianę, np. oferując większą liczbę utworów muzycznych możliwych do posłuchania przez Internet lub proponując po zainstalowaniu specjalnego oprogramowania, obejrzenie filmu.

Reklama zdaniem specjalistów musi być dyskretna i powinna docierać tylko wtedy, kiedy życzy ją sobie odwiedzający stronę www. W przeciwnym razie internauta zniechęci się do zakupu.

Tymczasem wydatki na reklamę na stronach internetowych tylko w tym roku wzrosły w Niemczech o ponad 20 proc. Jeśli ten trend się, utrzyma grozi nam wielkie reklamowe śmietnisko.

06:10