Telekomunikacja odłączyła mieszkańcom Szczecina telefony, mimo że ci rachunki uregulowali w terminie. Od tygodnia więc walczą z TP SA, bo chcą, by ich telefony znów zaczęły działać. Jak na razie Telekomunikacji nie udało się ani ustalić przyczyny nieporozumienia, ani ponownie podłączyć aparatów.

Codziennie w biurze obsługi klienta ustawia się kolejka osób, której mimo zapłaconych rachunków TPSA odłączyła telefony. Jako dowód swej uczciwości przynoszą faktury.

Piotr Kostrzewski z biura prasowego TP SA bije się w piersi i żałuje, że dotknęło to tych klientów, którzy regularnie płacą rachunki. Dodaje jednocześnie: Wyjaśniamy tę kwestię, bo tak naprawdę nie wiemy, w którym miejscu jest problem, co spowodowało, że pieniądze nie wpłynęły do nas w terminie.

Telekomunikacja wyjaśnia już sprawę od tygodnia. A tymczasem zarówno właściciele firm, jak i zwykli mieszkańcy nie mogą korzystać z telefonów. Jednego ze szczecińskich przedsiębiorców odwiedził reporter RMF Jerzy Korczyński. Posłuchaj:

Cóż, pozostaje jedynie nadzieja, że TP SA sprawę wyjaśni i to już niebawem.

Foto: Archiwum RMF

16:50