RMF FM to jedna z najsilniejszych marek na polskim rynku. Potwierdza to tytuł Super Brand, który otrzymaliśmy od elitarnej organizacji wyróżniającej najlepsze firmy w ponad 30 krajach. Wyróżnienie oznacza, że firma cieszy się uznaniem profesjonalistów i ekspertów.

Rada, złożona z ekspertów marketingu, dziennikarzy, reprezentantów agencji badania rynku i przedstawicieli największych firm wybrała 200 Super Marek, wśród których znalazło się RMF FM.

Jest to wyrażenie uznania dla bardzo żmudnej i ciężkiej pracy marketingowej, które buduje markę produktu przez wiele lat. Wtedy jak się mówi RMF to ma się jakieś skojarzenia, których nie ma się jak się mówi „radio krzak” - mówi Nina Kowalewska Motlik, prezes Newcomunications. Zwycięzców w poszczególnych kategoriach poznamy pod koniec roku.

Jak mówi Mirosław Boruc, szef Instytutu Marki Polskiej wyróżnienie Świadczy o tym, że ma się reputację i (...) uznaną profesjonalność i klasę. To jest wstęp do szlachectwa. słuchacze muszą się dowiedzieć o tym, że są dobrymi klientami, ponieważ zadają się z dobrym radiem.