Dziś mają się zakończyć problemy klientów korzystających z kont Inteligo, którym w ostatnich dniach znikały pieniądze z kont - zapewnia szefostwo banku PKO BP. W związku z awarią systemu klienci alarmowali, że otrzymywali SMS-owe informacje o transakcjach, których nie dokonywali.

Poważna awaria; szwankował system Inteligo

W banku PKO BP wystąpiły - po pracach informatycznych - poważne problemy. Kilkuset użytkowników systemu Inteligo miało kłopoty z dostępem do swoich środków. Rzecznik banku jednak uspokaja, że pieniądze klientów są bezpieczne. czytaj więcej

Przeprowadzona w weekend zmiana systemu informatycznego kont Inteligo, w wyniku błędu, spowodowała, że wielu użytkownikom tych kont zaczęły znikać pieniądze. Ci z klientów Inteligo, którzy mieli problem z transakcjami, powinni skontaktować się z bankiem. Tak na wszelki wypadek. Rzeczniczka PKO BP Elżbieta Anders zapewnia, że nawet, jeśli ktoś nie zgłosi swojego problemu, pieniędzy na pewno nie utraci.

Wszystkie opłaty, które zostały niesłusznie pobrane klientom, będą automatycznie zwracane. Trwają przeksięgowania - zapewniała reportera RMF FM.

Dziś - jak dodała - sytuacja ma już wrócić do normy.

Cały czas jest też możliwość zgłaszania reklamacji do biura obsługi klientów, jeśli z powodu zniknięcia pieniędzy z konta, ktoś poniósł straty, chociażby nie mogło zostać zrealizowane stałe zlecenie przelewu i trzeba zapłacić karne odsetki.