Uwaga, klienci banku Citi Handlowy! Część transakcji przeprowadzonych kartami debetowymi została zaksięgowana podwójnie - sygnały od Was, napływające na Gorącą Linię RMF FM, potwierdził dziennikarz RMF FM Krzysztof Berenda.

Kłopot klientów banku Citi Handlowy: część transakcji przeprowadzonych kartami debetowymi została zaksięgowana podwójnie (zdjęcie ilustracyjne) /Krzysztof Kot /Archiwum RMF FM

W efekcie awarii z niektórych kont znikają większe kwoty, niż powinny.

Na pytania naszego dziennikarza Citi Handlowy odpowiedział, że zna problem i pracuje usilnie nad jego rozwiązaniem.

Zapewnił również, że poszkodowani klienci szybko odzyskają błędnie ściągnięte pieniądze. Co ważne: nie muszą składać żadnych reklamacji.

Bank dodaje, że problem dotyczy tylko niewielkiej grupy klientów, która dokonywała transakcji kartą debetową w dniach 6-12 stycznia. Łącznie to około 7 procent klientów.

 

Gorąca Linia RMF FM jest do Waszej dyspozycji! Przez całą dobę czekamy na informacje od Was, zdjęcia i filmy.

Możecie dzwonić, wysyłać SMS-y lub MMS-y na numer 600 700 800, pisać na adres mailowy fakty@rmf.fm albo skorzystać z formularza WWW.

(e)